wtorek, 14 sierpnia 2012

Rozświetlająca maska Korres

Witajcie :)
Mam nadzieję, że lato upływa Wam w fantastycznej atmosferze, że wypoczywacie i odwiedzacie piękne miejsca :) My akurat w tym roku raczej nigdzie nie pojedziemy ze względu na zamieszanie z domem, pracą itp.; mam nadzieję, że odbijemy sobie w przyszłym roku ;D
Dzisiaj przychodzę z recenzją maski Korres z wyciągiem z dzikiej róży, którą kupiłam pod wpływem zestawienia w Elle [były to 3 maski, które uznali za najlepsze, wybrałam najtańszą ;) - 45pln/16ml ] 


W Elce obiecywali, że doskonale likwiduje zaczerwienienia... dlatego kupiłam, ale no cóż maska powiedzmy  ciut gasi podrażnienia i tak jak obiecuje producent ładnie rozświetla. Produkt jest do wszystkich rodzajów skóry i rzeczywiście ja jako wrażliwiec nie odnotowałam podrażnień więc z czystym sumieniem mogę polecić to wszystkim buziom, które pragną rozświetlenia i odświeżenia. Ma piękny, naturalny zapach,  kremowo-różany, na skórze od razu czuć, że nie ma w tym chemii. 
Maska posiada dwa malutkie minusy -cena względem pojemności i sama pojemność, wg. mnie 16ml to ciut mało, przy regularnym stosowaniu czyli 1-2 razy w tygodniu tubka starcza na powiedzmy miesiąc.
To tyle na dzisiaj.
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego :)

może macie jakieś swoje ulubione maseczki godne polecenia??



7 komentarzy:

  1. no tak, w zeszłym roku nie pojechaliśmy nigdzie, bo ciąża, w tym roku, dom/praca, ciekawe co będzie za rak... eeech... aż strach pomyśleć co się będzie działo jak w końcu gdzieś pojedziemy i zaczniemy sobie odbijać te wszystkie lata :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog bardzo fajny. Będę z chęcią zaglądać ;) Może obserwujemy ? Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że Twój opis bardzo mnie zachęcił.

    OdpowiedzUsuń
  4. С целью приобретения товаров на сайте Hidra берут виртуальные кошельки, либо эфириум. Распространение криптовалюты дает возможность всем клиентам портала гидра зеркало устраивать персональные сделки по всей стране. Клиенту необязательно самолично видеться с дилером, всякую покупку естьвозможность провести дистанционно.

    OdpowiedzUsuń