wtorek, 22 maja 2012

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector

Witajcie :)

Dzisiaj będą ochy i achy ;)
Rozpływam się bowiem nad błyszczykiem firmy Clarins Instant Light odcień 02, odkryła go moja teściowa, która  zakupiła to cudeńko również dla mnie :D


[naklejki na paznokciach firmy Sephora -dzień 4ty...i nic się z nimi nie dzieje :)  ]


błyszczyk ma 12ml i jak na firmę raczej z górnej półki nie kosztuje zatrważająco drogo, bo 49pln


aplikator jest bardzo przyjemny, taki "puchatek", bardzo ładnie i w odpowiedniej ilości rozprowadza kosmetyk


odcień 02 jest brzoskwiniowy,  daje bardzo naturalny i subtelny efekt, idealny do codziennego użytku


bardzo fajnie odżywia i wygładza usta dzięki ekstraktom z Shea i dzikiego mango,
nie klei się 

to aktualnie mój nr 1 jeżeli chodzi o błyszczyk do codziennego stosowania

i jeszcze moje ostatnie mini zakupy z Oriflame


do następnego ;)






14 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super kolorek :)

    PS. obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te okularki z Ori są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. blyszczyk wyglada pysznie...ale cena nie przemawia do mojej kieszeni jednak:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie i błyszczyk również super;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCĘ TEN BŁYSZCZYK!!!!!!!!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te naklejki na paznokcie. Aż zapragnęłam spróbować, mimo ze wcześniej takie wynalazki mnie nie kusiły.

    OdpowiedzUsuń
  8. warto czytać takie blogi świat od razu staję sie piekniejszy !

    OdpowiedzUsuń