poniedziałek, 11 czerwca 2012

GLOSSYBOX czerwiec 2012

Witajcie :)
Właśnie zawitał do mnie kurier z czerwcowym boxem :D pudełko kosztuje 49pln i można zamówić je na stronie TU



oto zawartość:



1. YVES ROCHES tusz do rzęs "Sexy Plump" 2,5 ml  pełny produkt 49pln/9ml - szczoteczka wydaje się solidna, na szybko pociągnęłam swoje mega słabe rzęsy i efekt jednej warstwy wydaje się być nawet przyzwoity, zobaczymy jak sytuacja się rozwinie ;) +karta -30% na produkt nieoznaczony zieloną kropką w salonach Yves Roches

2. BM BEAUTY sypki róż mineralny odcień peachy glow 1g pełny produkt ok.40pln/4g - jeszcze go nie użyłam, pudełeczko jest mało poręczne do zamieszania pędzlem na szybko, no i odcień wydaje się być pomarańczowy więc jakoś nie paliłam się do spróbowania go, ale dam znać jak wypadł później :)


3. CLARENA luksusowy krem mikrokolagenowy z multipeptydami 30ml  pełny produkt 82pln/ 50ml - po tym co tu czytam, spodziewam się conajmniej cudu ;) zapach lekko kwiatowy, bardzo mila pojemność :) no nic, spróbujemy, zobaczymy...



4. TONI&GUY sól morska w sprayu 75ml pełny produkt ok.40pln/200ml - jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tego typu produktów, poza tym teraz kiedy moje cienkie włosy sięgają mi do ucha nie wiem czy to najlepszy pomysł, żeby bawić się z tym produktem, ale może mój mąż będzie reflektował, bo produkt ma zapach unisex


5. TSO MORIRI organiczne z naturalnymi ekstraktami Mydło Kibica produkt pełnowymiarowy 16pln/100g - miło, że jest to produkt pełnowymiarowy, zapach świeży korzenny


6. LOEWE Aire Sensual 2ml pełny produkt 30ml/239pln, 75ml/339pln - zapach pudrowo- kwiatowy, super na dzień [oczywiście jeżeli ktoś lubi pudrowe zapachy] jest taki ciut retro, mi odpowiada, jest z gatunku tych zapachów zamkniętych w butelkach z mlecznego szkła

Ogólnie jestem zadowolona, najsłabszym punktem chyba jest ten róż przez to opakowanko, najbardziej ciekawi mnie działanie kremu firmy Clarena.


15 komentarzy:

  1. o dobrze, że chociaż sól morska jest jak wakacji nad morzem nie będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja krem musiałam oddać mamie :) szkoda że nie zróżnicowali pudełek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja wiem... ja uważam, że od przybytku głowa nie boli, taki krem mamie mogłabym oddać gdybym miała 20 lat, ale skóra około 30stkowa wybierze sobie tyle kolagenu ile jej trzeba ;]

      Usuń
  3. Z serii Sexy Plump mam błyszczyk ;) na razie nic mi nie wyplumpował, ciekawa jestem tego tuszu :)

    Z Clareny miałam tonik z tej serii i był całkiem przyzwoity :) o kremiku też słyszałam dużo dobrego,często jest on używany w gabinetach po maseczkach czy peelingach :) daj znać koniecznie jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz powiedzmy ok, ale ciut za drogi jak na ten efekt, za 30pln byłby ok, rozdziela rzęsy i coś tam na nich zostawia, szału nie ma, po bułki z rana może być ;) na razie pozostanę wierna Lancome Doll Eyes ;) jako jeden z nielicznych ma fajny efekt na moich beznadziejnych rzęsach

      a Clareny jestem bardzo ciekawa, dam znać jak już poużywam sobie :D

      Usuń
  4. ja jestem ciekawa tej soli morskiej. Czekam na recenzję :)
    Dodaję do Obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sól została dzisiaj wypróbowana przeze mnie :) Jest całkiem fajna, lekko utrwala włosy, bez efektu klejenia się do wszystkiego jak żel, a także bez "skorupy" i duszących oparów lakieru. Jak dla mnie git :)

      Usuń
  5. jeśli wprowadzą przelewy to chętnie zamówię jakieś pudełko =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam sprawdzić, bo nie wiem czy przypadkiem nie zaczęli praktykować przelewów

      Usuń
  6. fajny box :) mydełko wygląda ciekawie :DD i zastanawiam się jak sprawdzi się tusz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mydełko jest ok, zapach nie dla każdego, ale mi się podoba, tusz poleciłabym tylko osobie, która nie może narzekać na słabe rzęsy i która potrzebuje minimum, żeby je podkreślić, nie zostawia grudek, ładnie rozczesuje, ale żeby jakiś efekt wow to niestety nie z tym tuszem

      Usuń
  7. bardzo mi sie podoba ! rewelacja !

    OdpowiedzUsuń