środa, 2 maja 2012

French Riviera


Witajcie :)
Trochę mnie tutaj nie było... pochłonęły i jakoś tak mnie przytłumiły i bardzo zaabsorbowały inne bardzo poważne i mało przyjemne sprawy, napiszę tylko, że nigdy nie zaszczepię swojej córki na różyczkę....
co ja pieprzę....bardzo poważne i mało przyjemne sprawy.... w niedzielę córeczka naszych bliskich znajomych trafiła w stanie agonalnym do szpitala, przeszła bardzo poważną operację, wycięto jej  martwe kawałki jelita, gotuje się we mnie jak to piszę... lekarze uradzili, że to przez szczepionkę na różyczkę, którą dostała kilka dni wcześniej... Jej stan nadal jest bardzo ciężki.... strasznie się martwimy i denerwujemy, nie jestem nawet w stanie sobie wyobrazić co mogą przeżywać nasi znajomi :( to jakiś horror.....




zmiana tematu...
Dzisiaj letnie klimaty lakierowe.




Bohaterami są : lakier w odcieniu "french riviera" firmy L'oreal [3warstwy!!!] i jako top coat lakier w odcieniu "purple jewelry" firmy Sephora



zdjęcia wykonane po 2 dniach "noszenia"
w rzeczywistości purple jewelry daje bardzo ciekawy holograficzny efekt


do następnego....
i proszę o wyrozumiałość za mało wesoły wymiar posta


5 komentarzy:

  1. szczepionka podobno obowiązkowa, ale sorry, niech mnie wsadzą do więzienia, a nie dam skrzywdzić Nataszy...

    a lakier sjexi :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery są świetne,ale jestem w szoku po przeczytaniu Twojego posta,czuję złość i wszystko się we mnie gotuje,Boże przez szczepionkę takie coś?!Szok,szok,szok....bardzo współczuję Twoim znajomym,mam nadzieję,że z dziewczynką będzie wszystko w porządku...tego życzę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.... szczepisz, żeby chronić....a tu coś takiego... straszne; ktoś powinien za to odpowiedzieć, bo nie sądzę, żeby ze składem obecnej szczepionki było wszystko w porządku.... jak można dzieciaczkom fundować takie coś...

      Usuń
  3. Straszne to co napisałaś i to jeszcze szczepionka dla dzieci !!! Przecież to się aż w głowie nie mieści !
    Mam znajomego który po zaszczepieniu się na grypę zachorował na ciężką odmianę właśnie grypy...ale to dorosły zdrowy facet.
    Masz racje ktoś powinien za to odpowiedzieć.
    Dużo dużo zdrówka dla córeczki znajomych i niech wszystko będzie ok !

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę sie ze tutaj wpadłem jest wiele fajnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń