piątek, 20 kwietnia 2012

GLOSSYBOX kwiecień

Cześć :)
Dzisiaj zapowiadana recenzja kwietniowego Glossybox, megapóźno, ale to przez wyjazdy i rozjazdy ;)
To drugie pudełko w Polsce, a pierwsze które zamówiłam. Pudełko kosztuje 49,00 pln [razem z dostawą], można zamówić je na zasadzie subskrypcji [co miesiąc ściągają Ci z konta 49 pln aż do odwołania] więcej na ten temat TU. Przesyłkę dostarcza kurier.
Kwietniowe Glossybox jest pod hasłem "Bądź piękna wiosną" i teoretycznie ma zawierać produkty powiązane z tym hasłem.


tak wygląda pudełko po wyjęciu z paczki 



w środku znajdziemy kartkę z informacją o produktach


....i same produkty.. :)
przepisowo jest ich 5, w tym pudełku znalazł się bonusowy 6 produkt


1. DERMALOGICA Multivitamin Power Recovery Masque 15ml [pełny produkt 184pln/75ml] odżywcza maska multiwitaminowa ze skoncentrowana dawką antyoksydacyjnych witamin. Niezwykle bogata formuła doskonale nawilża, działa naprawczo oraz opóźnia efekty starzenia się skóry.
- Cóż bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam ten produkt w swojej paczce i od razu wypróbowałam...przyznam się, że bez większego zachwytu...spodziewałam się lepszego efektu, maska robi te rzeczy, które obiecuje, ale tak ciut ciut.... osobiście nie pałam chęcią kupna.


2. GALENIC żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane  15ml [pełny produkt 57pln/125ml]
olejek doskonale usuwa makijaż. W połączeniu z wodą tworzy aksamitne mleczko, które dokładnie oczyszcza skórę z pozostałości makijażu i zanieczyszczeń, pozostawiając ją świeżą i sprężystą.
- podchodziłam do tego olejku bardzo sceptycznie, a okazał się dla mnie Hitem tego zestawu, wszystko zgodnie z opisem !!! nic dodać nic ująć, no może tylko to, że na opakowaniu jest informacja, że można stosować na wacik - absolutnie nie polecam tego sposobu, olejek wtedy maże się i nie spełnia swoich obiecywanych funkcji. Kupuję :D


3. KRYNOLAN classic lipstick produkt pełnowymiarowy [30 pln/4g] (duży plus za produkt pełnowymiarowy :)  )
- z firmą Krynolan pierwszy raz zetknęłam się na studiach podczas zajęć z charakteryzacji, kojarzą mi się z moją pracą, produktów tej firmy używa się do makijażu scenicznego w teatrach, także krótko -znam, lubię, cenię, używam :)


4. PAT&RUB relaksujące masło do ciała 20ml [produkt pełnowymiarowy 69 pln/225ml]
- ogólnie lubuję się w masłach do ciała, a może bardziej moja skóra się w nich lubuje ;) to bardzo przypadło mi do gustu, ma bardzo fajny zapach chociaż pewnie nie dla każdego, mi to połączenie kokosa i trawy cytrynowej bardzo odpowiada; jest ciut lżejsze w konsystencji niż inne masła przez to szybciej się wchłania. Nie mam do czego się przyczepić :) no może tylko do tego, że taki słoiczek starczył mi na 3 razy ;D


5. SANOFLORE lekki miodowy krem do twarzy 10ml [pełny produkt 60pln/40ml]
- krem jest rzeczywiście bardzo lekki, ma bardzo przyjemna konsystencję i zapach, którego szczerze powiedziawszy obawiałam się najbardziej ponieważ nie lubię ordynarnej nuty miodu, a tu była delikatna, niezbyt nachalna, idealnie wyważona. Krem idealny pod makijaż, fajnie nawilża, polecam :)


6.AQUA SLIM suplement diety wspomagający odchudzanie 7 sztuk [pełny produkt 70pln/35sztuk]
- niestety na temat tego produktu nie mogę nic napisać, bo go nie użyłam ponieważ karmię piersią


PLUSY PUDEŁKA
-zdecydowanie Galenic olejek do demakijażu 
-lekki krem miodowy Sanoflore
-masło Pat&Rub
-produkt pełnowymiarowy w postaci pomadki Krynolan

MINUSY PUDEŁKA
-maseczka Dermalogica -totalne pudło

Dobrej nocy :)





2 komentarze: