czwartek, 12 kwietnia 2012

Złoty Las

Witajcie :)
Dzisiaj również krótko ;)
Jesteśmy Naszą trójką w Złotym Lesie, ja dodatkowo mam kurs wokalny, żeby mój głos wrócił do formy. W niedzielę na zakończenie kursu odbędzie się koncert, a My zostaniemy jeszcze kilka dni dodatkowo. Hotel jest super, trafił się Nam ekstra pokój, bo delux :D tutaj podaję link do hotelu, bo nie robiłam zdjęć pokoju ;) wygląda dokładnie tak jak w galerii [do wystroju możecie dodać jeszcze w wyobraźni łóżeczko turystyczne] HOTEL Mamy takie wygody ze względu na Nataszkę, cena też oczywiście jest niższa, bo jesteśmy grupą. Kuchnia jest po prostu znakomita, mamy dodatkowo zapewnioną atrakcję kulinarną w postaci wieczornych uczt, Dominik niedawno przyniósł mi mięso pieczone wg średniowiecznej receptury w takim naczyniu zakopanym pod ziemią, bo na te uczty musimy się zmieniać i jedno z Nas zostaje wtedy w pokoju z Natuszką, która już o tej porze śpi. Muszę Ją pochwalić, bo jak do tej pory jest meeega grzeczna i nawet nie płacze jak słucha lekcji śpiewu więc jest nadzieja, że teraz będę mogła ćwiczyć w domu bez zbędnych kombinacji i wielkiego stresu, że wywołam atak histerii u córki [żeby nie było to nie tolerowała każdej postaci śpiewu operowego, nie że tylko mamunia była nie do przyjęcia, ale i Callas i Pavarotti i inne legendy]. Właściciele hotelu są bardzo sympatyczni i pomocni, możemy korzystać z pralki, żeby wyprać Nataszce ubrania, załatwili nam wanienkę ze stelażem, wstawili dodatkowy grzejnik do pokoju gdy stwierdziliśmy, że taka temperatura jaka była wcześniej jest stanowczo za niska dla Nataszy, a szczególnie dla Jej kąpieli. Ogólnie wszystko jak na razie in plus, polecam to miejsce z czystym sumieniem.

Do następnego ;)

5 komentarzy:

  1. Choć do tej pory nie przepadałem za Śląskiem to muszę powiedzieć, że Złoty Las i ogólnie Dolny Śląsk są urzekające. Jest tu mnóstwo do zwiedzania (chociaż na razie niestety niewiele widzieliśmy bo pogoda średnia), piękne widoki, świeże powietrze, a o hotelu Ania już napisała w swoim post'cie, więc nie będę powtarzał. Polecam serdecznie :) Oczywiście jesteśmy bardzo fajną grupą śpiewaków co dodaje miejscu aury szaleństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej podoba mi się ten blog jest bardzo ciekawy będę wpadał częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny ten blog i ciekawe treści

    OdpowiedzUsuń