niedziela, 22 kwietnia 2012

ZakupowAnki :)

Cześć :)
Z okazji wczorajszego dnia Glamour wypuściłam się na zakupy, przy moim kiepskim stanie ogólnym weszłam tylko do kilku sklepów, o paru zupełnie zapomniałam....
Moim głównym celem były kiecuszki z okazji czekających Nas 3488759982 komunii.
Byłam nastawiona przede wszystkim na Dorothy Perkins i tamże również zakupiłam ze zniżką miłą tę oto czerwienną piękność pasującą do mych wdzięków figurowych....


W Mango natomiast odwalili kiszkę w postaci jakiś kropek, gwiazdeczek, słoników i kupek zająca na metkach ubrań, które to w zniżkach nie uczestniczyły, porzuciłam więc kiecki w kolejce do przymierzalni. 
Wieki nie byłam w Złotych Tarasach i tym samym w Top Shopie i ku mojej uciesze pojawiła się [w końcu] kolorówka ów firmy, którą często podziwiałam u brytyjskich blogerek i na niektóre produkty ślinka mi ciekła, no nic w każdym bądź razie już nie muszę kombinować jakby tu.... tylko już jest w sklepie w ZT. Zakupiłam trzy rzeczy i przy kasie dorzucono mi jeszcze kosmetyczkę [miło, że nie jest mikroskopijnych rozmiarów, bo takich mam na pęczki]


w tle kosmetyczka


od lewej : lakier do paznokci odcienie HYPNOTIC i FLAMINGO CORAL i cień do powiek odcień SILVER SAND

 i to na tyle w temacie wczorajszych zakupów....

do jutra :)

8 komentarzy:

  1. uwielbiam kroj sukienek takich jak ta twoja czerwona zdobycz! fajnie eksponuja sylwetke, a zarazem maskuja ewentualnie maly brzuszek! to cos dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!Ale sobie wystrzałową kieckę kupiłaś:]Pokaż się w niej koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno umieszczę zdjęcia ;) tylko jeszcze musze pomyśleć co do niej...

      Usuń
  3. Czerwona kiecka cudna! świetne ma to marszczenie z przodu i fajnie ozdobione ramionka :)

    Też słyszałam dużo dobrego o kolorówce z Top Shopu,muszę się przejechać do swojego i zobaczyć czy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń