wtorek, 24 kwietnia 2012

W końcu ;)

Witajcie,
Nadeszła wiekopomna chwila...otóż.... wczoraj rozpoczęłam w sali jakiejś podstawówki kurs prawa jazdy [w końcu], mniemam iż jestem najstarsza, a dlatego mniemam iż jedna jest Pani zmęczona życiem i nie potrafię oszacować wieku jej. Grupa jest mikroskopijna. Zostałam również przymuszona do nieobowiązkowych badań lekarskich, bo owszem mogłam zrobić je we własnym zakresie, ale na jutro :/ cóż, mam z głowy przynajmniej [te badania]; swoją drogą rzeczony Pan lekarz sprintem odhacza różne rzeczy z góry zakładając, że każdy jest super zdrowy i trzeba wykazać się nie lada czujnością, żeby ów Pan nie pozaznaczał wszystkiego in plus w sensie zdrowotnym.... wprawiło mnie to rano dziś w refleksję, że już na starcie po przypieczętowaniu takiego świstka wypuszcza się mega zagrożenia drogowe w postaci osób ze stanem do siadania za kółkiem nie wskazującym, że na przykład taka Iksińska z napadowymi zawrotami głowy i bum albo taki Ygrekowski z jakimś innym miłym schorzeniem i następne bum. Siostra moja dzisiaj powiedziała mi, że to samo ma miejsce u lekarzy medycyny pracy, którzy wystawiają zaświadczenia osobom do pracy na wysokościach [podobno była afera w tej sprawie].... ok to taka moja dygresyjka może ciut zawiła.... no, ale grunt, że w końcu rozpoczęłam ten nieszczęsny kurs :D


Zamierzam zdać.... ;)

Wykazałam się ostatnio refleksem szachisty, bo chciałam Wam napisać o super promocji w Superpharmie, ale dzisiaj znowu postała tam moja noga w celu zakupu pieluch i okazało się, że promocja [przy wydanych 30peelenach można było zakupić krem Biodermy do cery naczynkowej wart 80pln za 10pln] już się skończyła :(
Jest nowa i owszem na balsamy Soraya [nawilżający i ujędrniający], ale owa już mnie nie podnieca zbytnio...

Czuj czuj czuwaj ;)

6 komentarzy:

  1. z drogi śledzie bo bloggerka Anulka jedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. na pewno się przydadzą :D

      Usuń
    2. Ja również trzymam kciuki :) Napisz czasem jak Ci idzie :)

      Usuń
    3. dzięki :) i nie omieszkam zdawać relacji co jakiś czas...

      Usuń
  3. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń