czwartek, 19 kwietnia 2012

Parfois - zakupy on-line

Witajcie :)
Dzisiaj pochwalę się swoimi zakupami ze strony Parfois, załapałam się na promocję w związku z inauguracją strony w naszym kraju i na następne zakupy dostałam zniżkę 50% wartości pierwszych zakupów :D





Czarno-biała pikowana torebka na złotym łańcuszku wołała do mnie  "kup mnie, kuuuuppp" :D:D:D


a te cudeńka wydały się godnym dopełnieniem ;)

całość wyniosła mnie niecałe 180 pln

Jutro baaardzo zaległy post z kwietniowym Glossyboxem w roli głównej 

Miłego wieczoru. :)




5 komentarzy:

  1. Torebeczka jest świetna! :)Ja czekam aż wrócą kuferki do sprzedaży :) wszystko ślicznie zapakowane...lubię jak sprzedawca tak dba o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również to lubię i cenię, dlatego nie omieszkałam umieścić zdjęć opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz jeszcze tą torebkę?? poluję na nią niestety była w ofercie już dawno i już ich nie ma :( może już się nią nacieszyłaś i chcesz sprzedać?:P jakby co to napisz na madzia4545@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę sie ze tutaj wpadłem jest wiele fajnych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń