niedziela, 18 marca 2012

Cudeńka z Avon'u

Nie, nie jestem konsultantką, ani nie mam konsultantki w kręgu najbliższych ;) Po prostu uznałam, że te dwa produkty zasługują na pochwałę :)

obraz pożyczony ze strony Avon 



lakier do paznokci odcień Illusion


Lakier do paznkoci firmy Avon odcień Illusion - cena 11,90 [kupiony w promocji]
Przepiękny odcień bardzo ciężko jest uchwycić na zdjęciu, zwłaszcza przez tak kiepskiego fotografa jak ja ;D jasno-miętowy opalizujący na lilaróż [aż sprawdziłam w słowniku czy określenie tego koloru napisałam prawidłowo ;) ]. Dla uzyskania bardzo delikatnego efektu wystarczy jedna warstwa jednak polecam 2-3, żeby wydobyć całe spektrum koloru. Co do samego lakieru, to uważam że jest to jakość adekwatna do ceny, nie odpryskuje, raczej się wyciera na końcówkach -nie ma więc na co narzekać.



Żelowa kredka do oczu firmy Avon odcień Blackberry- cena 16,90 [cena promocyjna]
i tu moje achy ochy itd. kredka jest po prostu genialna w swej formule -mięciutka, supertrwała, nie zmienia swego położenia...tak jak kreska zostanie namalowana rano taka będzie wieczorem!!! dla mnie niesamowite!! tego nie potrafią kredki lancome, estee lauder... moim zdaniem najlepiej wydane pieniądze na kredkę do oczu. Odcień jest obłedny [oczywiście na zdjęciu tego nie byłam w stanie w pełni odzwierciedlić]
ciemny opalizujący bakłażan podbity ciepłym brązem z fioletowymi opalizującymi drobinkami, ostatnio mój hit, stosuję z jasnym limonkowym cieniem do powiek, pięknie wydobywa kolor tęczówki.

To tyle na dzisiaj,
życzę przyjemnej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz