środa, 28 marca 2012

UżywAnki

Witajcie,
Dzisiaj postanowiłam zaprezentować Wam moje kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy, których używam rano.



Nawilżający Mus do mycia twarzy firmy Estee Lauder [50ml] [z zestawu][cera sucha] - Mus bardzo przyjemny w użyciu, nie ściąga skóry, zapach ma lekko kwiatowy [przynajmniej tak mi się kojarzy]; nie mam jednak po jego użyciu takiego uczucia "czystości" jak po piance do mycia do skóry normalnej i mieszanej Perfectly Clean tu opis; mam jednak jeszcze jedno opakowanie i wcale nie narzekam z tego powodu ;) jednak do mojej cery bardziej nadaje się Perfectly Clean Estee Lauder.

Tonik Matujący firmy Avon [200ml] [kupiłam w promocji, chyba ok.14pln] tu żadnych właściwości matujących nie zauważyłam, na pewno nie kupię go ponownie; w zasadzie myślałam, że to reedycja takiego 2fazowego toniku, który kiedyś był w ofercie Avon. No cóż zawiodłam się, ale raczej zużyję do końca bez zbędnego zachwytu.



Serum pod oczy Idealist firmy Estee Lauder [15ml] [ceny niestety nie pamiętam] - bardzo fajny, lekki produkt, szybko się wchłania, idealny pod makijaż, wizualnie leciutko napina skórę, ogólnie in plus 

Serum Rozświetlające Idealist firmy Estee Lauder [30ml] [i podobnie jak wyżej nie pamiętam ceny, ale na pewno kupiłam z jakąś zniżką]- z tego produktu jestem bardzo zadowolona, lekko wygładza skórę, pięknie ją rozświetla, z powodzeniem można zrezygnować z bazy pod makijaż po użyciu tego cudeńka.Poniżej swatche, starałam się uchwycić tą perłową poświatę





Nawilżający krem  Aqualia Thermal firmy Vichy [40ml] [ok.40pln -promocja] -bardzo polecam ten krem, jest ultralekki [przy mojej mieszanej cerze to bardzo ważne], genialny pod makijaż, świetnie nawilża, ma piękny świeży zapach; jednak teraz kupię coś na moje naczynka, bo wołają o pomoc; myślałam o Avene, ale jeszcze się rozejrzę [a może Wy coś polecacie??]

Podsumowując najbardziej jestem zadowolona z Serum Rozświetlającego Estee Lauder i kremu Aqualia Vichy, a najmniej z toniku Avon.

To tyle na dziś, jutro postaram się napisać o kosmetykach, które używam na noc.
Pozdrawiam Was serdecznie :)



13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. o Twoich kosmetykach pisać nie będę ;) może chcesz u mnie kolumne? ;P :*

      Usuń
  2. Ciekawy blog i fajne posty.
    Z pewnością jeszcze tu zajrzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowo :)

      Usuń
  3. I loveeee product reviews except I couldn't understand this one :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, so maybe I'll try to put my post in english and polish next time :)

      Usuń
  4. Średnio sie w nich chodzi, przez wysoką platformę są dość niewygodne, ale daje rade:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey! I love the idealist from Lauder, it makes my skin so soft! :) Lovely greetings from germany,
    Silvia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silvia, thanks for stopping by and reading my blog :) I love Idealist and Perfectionist from Estee Lauder, both are great :) Greetings from Poland.

      Usuń
  6. bardzo tutaj fajnie u Cb na tym blogu :)

    OdpowiedzUsuń