niedziela, 4 marca 2012

Witam :)

Mam na imię Ania, od jakiegoś czasu biłam się z myślami "założyć, nie założyć", no i założyłam :D
Oto moja przestrzeń, w której znajdziecie trochę moich subiektywnych opinii na temat kosmetyków,
relacji z codziennych zmagań młodej mamy (czyli moich), znajdzie się też pewnie kilka przepisów kulinarnych nie wymagających ani wielkiego talentu kulinarnego ani czasu (jakże cennego przy wychowaniu małego dziecka).


oto ja ;)

 Postanowiłam nie ograniczać się do bloga stricte tematycznego, bo zbyt wiele mnie interesuje i pomyślałam, że się tym podzielę, nawet jeżeli nikogo nie będzie to interesowało to i tak uważam, że warto, bo będzie to dla mnie swego rodzaju dokumentacja wspomnień.
Dzisiaj moja córeczka kończy 5 miesięcy :D Kocham tego małego, słodkiego Pączuszka :D :*


Na dzisiaj tyle, pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz